פחזניות

פחזניות היו תמיד פופולריות אצלנו.אמא הייתה מכינה לכל ילד צלחת ובה חמש או שש פחזניות, ועוד מגש אחד כללי שנועד לאורחים וכולי, ובו היה אסור לגעת. אז מה עושה ילד שהקצו לו ביום שישי בצהריים שש פחזניות למשך סוף השבוע? אני מודה שפעמים רבות הפחזניות שלי היו מתחסלות מהר מדי, אבל הפחזניות של אחי היו יכולות להעלות עובש. בזבוז גמור, לדעתי.

הנה המתכון.

לחצו על התמונה לצפיה במתכון בגודל מלא.

משום מה היה נדמה לי כי מדובר במתכון קשה במיוחד, ולכן עיינתי ליתר בטחון גם במתכון לפחזניות של הבלוג (המצויין) בצק אלים, שכולל  אזהרות מפני כל מיני דברים שעשויים להשתבש בהכנה, ועיצות כיצד להתמודד עם אירועים כאלה. בפועל, ההכנה של הבצק הייתה קלי קלות, ממש פיס אוף קייק. האפיה הייתה קצת יותר טריקית – אמא אף פעם לא הרחיבה בנושא: לאפות באש חזקה. מה לא היה ברור? אפיתי כרבע שעה בחום של 180 מעלות, יצא יופי, למרות שעשיתי את הטעות שמאיה מבצק אלים הזהירה מפניה, ופתחתי את דלת התנור באמצע כדי להציץ.

אמא נתנה שתי אופציות להכנת המילוי: שמנת מתוקה + פודינג וניל, או מתכון מפורט לקרם חלב. אני הלכתי על האופציה הפשוטה. המילוי שלי הורכב משמנת מתוקה, כוס חלב ואינסטנט פודינג, מעורבלים היטב. ציפוי השוקולד שלי הוכן משוקולד מריר, קצת חלב, חמאה וברנדי. התוצאה בתמונה שלפניכם (איכות התמונה נמוכה בהרבה מאיכות הטעם):

ואת איכות הטעם תוכלו לשפוט על פי הבעות הפנים של אלון ודניאל:

להשאיר תגובה

